دندانپزشکی

بهترین دستگاه روتاری اندو

بهترین دستگاه روتاری اندو

دستگاه روتاری اندو نیز یکی از ابزار های مهم دندانپزشکی است و همانطور که از نام آن پیدا است توسط متخصصان اندودنتیست بیشتر استفاده می شود. اما بهترین دستگاه روتاری اندو باید دارای مشخات خاصی باشد تا اندودنتیست در استفاده از آن دچار مشکل نشده و به دندان بیمار نیز آسیب وارد نکند. از این دستگاه جهت سوراخ کردن دندان برای انجام اندو دندان استفاده می شود پس یکی از ویژگی های مهمی که این دستگاه ها باید داشته باشند دقت بسیار بالا است تا باعث آسیب رساندن به دندان ها نشوند.

بهترین دستگاه روتاری اندو نیز باید شامل ویژگی هایی باشد که به آسانی قابل استفاده بوده و کار را برای دندانپزشک متخصص آسان تر کند. اما انواع بهترین دستگاه روتاری اندو باید دارای مشخصاتی مانند کیفیت بالا، موتور قوی، امکان تنظیم سرعت چرخش، دارای گارانتی و … موارد دیگر باشد.

در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات دستگاه روتاری یا دستگاه اندو آوادنتال به بررسی بهترین دستگاه روتاری اندو و مشخصات آن ها خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

آشنایی با چند مورد از بهترین دستگاه روتاری اندو

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم بهترین دستگاه روتاری اندو باید دارای موتور بسیار قوی و کیفیت بالایی باشد تا دندانپزشک در استفاده از آن به مشکلی بر نخورد و دندان بیماران خود را بتواند به بهترین شکل ممکن معالجه کند.

آشنایی با چند مورد از بهترین دستگاه روتاری اندو

اما دستگاه روتاری اندو نیز مانند تمامی دستگاه های دیگر در دندانپزشکی دارای انواع مختلفی است که برخی از آنها از کیفیت بهتری برخوردارند. در ادامه به بررسی انواع بهترین دستگاه روتاری اندو و مشخصات آنها خواهیم پرداخت.

اندو روتاری سیکادا Cicada مدل T-Fine ll

دستگاه اندو روتاری سیکادا Cicada مدل T-Fine ll یکی از بهترین برند ها و مدل های این دستگاه است که می توانید آن را به آسانی در بازار ایران و با بهترین و مناسب ترین قیمت و شرایط خرید به همراه یک سال گرانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در آوادنتال تهیه نمایید.

از مشخصات دستگاه اندو روتاری سیکادا Cicada مدل T-Fine ll می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که محصول کشور چین بوده و بی سیم است. دارای سرعت چرخش 140 تا 600 دور در دقیقه می باشد و قابلیت کنترل خودکار سرعت چرخش و گشتاور را دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول این است که می توانید آن را درون اتوکلاو قرار داده به این صورت استریل نمایید. همچنین این دستگاه دارای تعداد 9 عدد حافظه برنامه و قابلیت خاموش شدن خودکار می باشد.

دستگاه روتاری ایتیس Eighteeth مدل Econnect Pro

دستگاه روتاری ایتیس Eighteeth مدل Econnect Pro همچنین یکی از مدل های بهترین دستگاه روتاری اندو است که بسیار خوش دست بوده و دندانپزشکمی تواند به آسانی آن را در دست گرفته و استفاده نماید. این دستگاه نیز ساخت کشور چین بوده و می توانید آن را با مناسب ترین قیمت بازار به همراه یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از آوادنتال تهیه نمایید.

از مشخصات این دستگاه می توانیم به چرخش آن اشاره کنیم که بین 120 تا 650 دور در دقیقه می باشد و دارای صفحه نمایش OLED است. دستگاه روتاری ایتیس Eighteeth مدل Econnect Pro از نوع بی سیم بوده و قابلیت تنظیم ضریب های مختلف را دارد. دارای 5 حافظ برنامه بوده و قابلیت هاموش شدن خودکار را نیز دارد. اما یکی دیگر از مشخصات مهم این دستگاه این است که می توانید برای استریل سازی آن را در اتوکلاو قرار دهید تا به این ترتیب پاکیزه شود.

دستگاه روتاری وودپیکر مدل Endo Gold +

دستگاه روتاری وودپیکر مدل Endo Gold + همچنین یکی از مدل های پر طرفدار و با کیفیت در بین بهترین دستگاه روتاری اندو می باشد. چرا که برند وودپیکر یکی از بهترین برند های تولید تجهیرات دندانپزشکی می باشد که کشور تولید کننده آن چین بوده و دستگاه های آن همیشه از کیفیت مرغوبی برخوردار است. شما می توانید این دستگاه را نیز با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از آوادنتال خریداری نمایید.

برخی از ویژگی های دستگاه روتاری وودپیکر مدل Endo Gold + شامل مواردی مانند گشتاور قابل تنظیم این دستگاه از 0.6 تا 5 و سرعت چرخش قابل تنظیم آن که از 100 تا 1000 متغییر است، می باشد. همچنین این دستگاه از نوع بی سیم بوده و دارای هشدار صوتی، برگشت خودکار، تعداد 9 حافظه برنامه و قابلیت قرار گیری در اتوکلاو می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه که کیفیت بسیار خوب آن ار ثابت می کند این است که دارای استاندارد های CE اروپا و ISO می باشد.

قیمت بهترین دستگاه روتاری اندو

قیمت دستگاه های روتاری اندو با یکدیگر متفاوت است چرا که هر یک ساخت برند های متنوعی می باشند که این برند ها و شرکت های سازنده تعیین کننده کیفیت این دستگاه ها می باشند. با این حال یکی از ویژگی هایی که در بهترین دستگاه های روتاری اندو باعث ایجاد تفاوت قیمت می شود این است که تعداد دور چرخش آنها در هر دقیقه با یکدیگر متفاوت است و هر چه این سرعت بالاتر باشد می تواند باعث شود تا درمان دندان ها با کیفیت بالاتری انجام شود.

قیمت بهترین دستگاه روتاری اندو

اما یکی دیگر از مواردی که در قیمت این دستگاه ها تفاوت ایجاد می کند این است که قابلیت قرار گیری در اتوکلاو را داشته باشند. زیرا در صورتی که این قابلیت را نداشته باشند ممکن است رعایت بهداشت در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی به خطر بیوفتد.

خرید بهترین دستگاه روتاری اندو

شما می توانید انواع بهترین دستگاه روتاری اندو را با کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت بازار از آوادنتال تهیه کرده و از کیفیت بالای دستگاه خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید چرا که این محصولات با ارائه 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد.

همچنین برای خرید بهترین دستگاه روتاری اندو می توانید از روش های مختلفی اقدام نمایید تا بهترین روش را برای خود بتوانید انتخاب نمایید. برای مثال می توانید با شماره 02166916236 تماس گرفته و محصول را به صورت تلفنی سفارش دهید و یا به آدرس ” تهران، میدان انقلاب، نرسیده به جمالزاده، بن بست قائم مقام، بن بست اول، پلاک 1، واحد 3″ مراجعه کرده و آن را به صورت حضوری از آوادنتال خریداری نمایید. اما آسان ترین راه خرید از آوادنتال مراجعه به صفحات محصول و خرید مستقیم از سایت می باشد.

کلام آخر

دستگاه های روتاری اندو شامل انواع مختلفی هستند که توسط کمپانی ها و برند های متنوعی در سرتاسر دنیا ساخته و به بازار ایران و جهان ارائه می شوند. اما بهترین مدل های این دستگاه دارای مشخصاتی هستند که باعث تفاوت قیمت آنها می شود و همچنین باعث شده است تا بسیار پر طرفدار شوند که در این مقاله به بررسی آنها پرداخته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *