دندانپزشکی

بهترین کمپرسور دندانپزشکی

بهترین کمپرسور دندانپزشکی

کمپرسور دندانپزشکی دستگاهی است که با می تواند با تولید فشار بالای هوا دستگاه های دندانپزشکی که با باد کار می کنند را به راه بیاندازد. بهترین کمپرسور دندانپزشکی دستگاهی است که می تواند هوایی صاف و بدون هیچگونه آلودگی را به دستگاه های دیگر منتقل کند تا به این ترتیب ابزار های دندانپزشکی مانند آنگل و هندپیس به دلیل آلودگی دچار خرابی نشوند.

بهترین کمپرسور دندانپزشکی دارای ویژگی های مهمی است که در کیفیت کار آن بسیار تاثیر گذاشته و حتی باعث می شود تا به دستگاه هایی که از آن استفاده می کنند نیز آسیبی وارد نشود. به همین دلیل در این مقاله به بررسی برخی از این ویژگی ها پرداخته ایم تا قبل از خرید محصول شما را با آن ها آشنا کنیم.

در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات کمپرسور دندانپزشکی آوادنتال با ما همراه باشید تا به بررسی موضوع بهترین کمپرسور دندانپزشکی و نکات مرتبط با آن بپردازیم.

ویژگی های بهترین کمپرسور دندانپزشکی

کمپرسور یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در هر دندانپزشکی به چشم می رسد. دلیل با اهمیت بودن این دستگاه این است که از آن برای راه اندازی ابزار هایی مانند آنگل، توربین، هندپیس و هر دستگاهی که برای روشن شدن به سرعت بالای باد نیاز دارد استفاده می شود. پس بهترین کمپرسور دندانپزشکی دستگاهی است که سالم و قوی باشد و قابلیت فیلتر هوا را داشته باشد تا بتواند هوایی با سرعت مناسب و بدون آلودگی را وارد دستگاه های دیگر کند. چرا که در صورت وجود هر مشکل در این دستگاه ممکن است به تجهیزات دیگر که از آن استفاده می کنند نیز آسیب برساند.

ویژگی های بهترین کمپرسور دندانپزشکی

یکی از ویژگی های مهم بهترین کمپرسور دندانپزشکی این است که قابلیت این را داشته باشد تا هوا را ضد عفونی شده به دستگاه های دیگر وارد کند تا به این ترتیب از انتقال هر گونه بیماری به مراجعه کنندگان و پرسنل دندانپزشکی جلوگیری کند. از ویژگی های دیگر این دستگاه می توانیم به کار کردن بدون روغن نیز اشاره کنیم که می تواند در نحوه ی عملکرد این دستگاه تاثیر بسیاری داشته باشد.

بهترین کمپرسور دندانپزشکی

کمپرسور های دندانپزشکی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع قدرت و کشور سازنده و برند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در نهایت همه ی این موارد مشخص کننده ی قیمت و کیفیت این دستگاه هستند پس قبل از خرید بهتر است ابتدا انواع بهترین کمپرسور دندانپزشکی را بشناسید تا بتوانید انتخابی مناسب با استفاده ی خود از این دستگاه داشته باشید، به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی برخی از انواع بهترین کمپرسور دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

کمپرسور دندانپزشکی Beaury

کمپرسور دندانپزشکی Beaury یکی از انواع بهترین کمپرسور های دندانپزشکی موجود در بازار ایران می باشد که ساخت کشور چین بوده و از قدرت بسیار مناسبی برخوردار است. شما عزیزان می توانید این دستگاه را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی آوادنتال خریداری نمایید.

این دستگاه دارای قدرت موتور 840 وات و ظرفیت مخزن 30 لیتر بوده و وزن آن 50 کیلوگرم است. یکی از ویژگی های کمپرسور دندانپزشکی Beaury این است تنها به یک یونیت می تواند متصل شود.

این دستگاه دارای صدای بسیار کمی بوده و بدون روغن کار می کند. همچنین دارای فیوز برق اضطراری و 1 سال گارانتی می باشد.

کمپرسور دندانپزشکی تک یونیته

دستگاه کمپرسور دندانپزشکی تک یونیته نیز یکی از با کیفیت ترین انواع بهترین کمپرسور دندانپزشکی می باشد که می توانید آن را به آسانی و با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال تهیه نمایید.

این دستگاه ساخت کشور ایران بوده و دراای 1 موتور 2 سیلدر می باشد که قدرت آن برابر با 750 وات است. متاسفانه شما می توانید از این دستگاه تنها برای یک یونیت استفاده نمایید.

با این حال این دستگاه دارای وزن کمتری بوده که برابر با 29 کیلوگرم می باشد و مخزن آن تا 50 لیتر گنجایش دارد. یکی از ویژگی های خوب این دستگاه این است که دارای شیر تخلیه رطوبت هوا و دارای خروجی استاندارد می باشد و همچنین بدون روغن کار می کند.

کمپرسور 3 تا 4 یونیته

دستگاه کمپرسور 3 تا 4 یونیته یکی از پرطرفدار ترین انواع بهترین کمپرسور دندانپزشکی می باشد که بر خلاف موارد قبلی، با استفاده از آن می توانید دستگاه های متصل به 4 یونیت را همزمان راه اندازی کنید. این دستگاه ساخت ایران بوده و از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد و شما عزیزان می توانید آن را با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از آوادنتال تهیه نمایید.

این دستگاه دارای 2 عدد موتور 750 وات بوده و وزن آن 29 کیلوگرم می باشد. مخزن این دستگاه دارای 100 لیتر ظرفیت بوده و دارای شیر تخلیه رطوبت هوا می باشد. هچنین بسیار کم صدا است و قابلیت کار کردن بدون روغن را دارد.

نکاتی در انتخاب و خرید بهترین کمپرسور دندانپزشکی

زمانی که قصد خرید یکی از انواع بهترین کمپرسور دندانپزشکی را دارید باید به این موضوع توجه کنید که قبل از خرید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید در انتخاب و خرید بهترین کمپرسور دندانپزشکی موفق باشید و همواره از خرید خود راضی باشید.

نکاتی در انتخاب و خرید بهترین کمپرسور دندانپزشکی

یکی از این موارد این است که خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا بتوانید از کیفیت این دستگاه اطمینان بیشتری حاصل کنید. به علاوه می توانید با خرید از این فروشگاه ها از خدماتی که به شما ارائه می دهند مانند گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. برای مثال یکی از این فروشگاه های معتبر فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال است که می توانید انواع بهترین کمپرسور دندانپزشکی را با مناسب ترین قیمت بازار به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش از آن تهیه کنید.

نکته های دیگری که باید قبل در خرید بهترین کمپرسور دندانپزشکی به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می باشند:

  • کمپرسور بدون نیاز به روغن باشد.
  • سیم پیچ آن تمام مس باشد.
  • مخزن آن اپوکسی شده و ضدزنگ باشد.
  • مخزن آن دارای ظرفیت مناسبی باشد.
  • تعداد موتور های آن با تعداد یونیت های شما متناسب باشد.
  • دارای اتو درایر باشد تا به این ترتیب هیچ گونه آبی به ابزار های یونیت وارد نشود.

کلام آخر

کمپرسور دستگاهی است که استفاده از آن برای هر دندانپزشکی لازم است. چرا که برخی از ابزار های دندانپزشکی با استفاده از نیروی هوای پرفشار کار می کنند. به این ترتیب شما برای روشن کردن آنها به بهترین کمپرسور دندانپزشکی نیاز خواهید داشت.

اما بهترین کمپرسور دندانپزشکی دارای ویژگی هایی است که باید قبل از خرید این دستگاه به آنها توجه کنید تا بتوانید دستگاه مناسبی را برای خود تهیه نمایید. یکی از این ویژگی ها که بسیار مهم است مجهز بودن دستگاه به درایر اتومات است تا به این ترتیب هوایی که به دستگاه ها وارد می کند عاری از آب باشد. چرا که در صورت ورود آب به این دستگاه ها امکان خرابی و زنگ زدن آنها بالا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *